torsdag 27 mars 2014

Workshop digitala verktyg & Skånska målarskolan - Landskap & färglära

Workshop 
Planerar under våren en workshop i min studio där jag visar på möjligheter att använda digitala verktyg för att skapa och trycka konstgrafik.

Färglära
I samarbete med Medborgarskolan kommer jag att hålla en helgkurs i färglära under våren.
Kursen vänder sig till alla som är nyfikna på färg -  teori och praktiska övningar.
Konstnärer, fotografer och andra.

Landskap - Skånska Målarskolan - sommarakademin
Måleri och teckning under en vecka med utgångspunkt från landskapet.
En tradition tas upp igen efter 8 års frånvaro.
Samarbete med Medborgarskolan.


Jag kommer att  lägga upp information på min hemsida: www.stalhane.se
Det går också bra att kontakta mig via: mail@stalhane.se eller telefon 0709-94 61 72












Inga kommentarer: